Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

aku memang rebel…..HE HEH..

4 comments

aku memang rebel..haha..benda ni dari kecik lagi…dalaman,luaran..dengar lagu-lagu pun yang rebel..kat sekolah berkawan pun dengan kawan-kawan yang rebel..tapi semuanya baik hati..mostly yang aku kenal,kawan-kawan aku yang rebel ni..berambut panjang,kusut,serabai,tak hensem,tak lawa,semuanya baik hati..mereka tak berkepentingan  sangat…sikit-sikit tu biasalah..aku suka dengar dylan pun sebab desakan semangat ingin tau apa itu masaalah..dan kemanusiaan sejagat..sampai lah lani..kawan-kawan rapat semuanya rebel..hahahaha….protes itu,protes ini..walau apa pun ..diorang kawan aku..pegi mampus lah apa orang nak kata….sebab didalam meereka-mereka yang aku kata kawan aku ini..banyak benda-benda suci yang orang lain tidak nampak..haha…..jadi aku selesa..tak pa la…bak kata doel sumbang dalam lagunya…”sama-sama kita masuk neraka semua”…ha ha ha….

aku jumpa zunar,black,rahmat,dan manusia misteri..abdullah jones..sewaktu berkunjung di kl sabtu lepas..1/11/08……..sebab projek yang kita mau bikin nanti..

cuma tunggu lirik dari isham..isham biasalah….bintang..hahaha……

so zunar cakap…”aku cadang kat hang buat tajuk lagu kat isham……..tajuk dia ”lagu untuk isham”

KAH KAH KAH…..

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. Wan Beruas says:

    ..aku pernah dipanggil gila kerana berkawan dengan anak saorang raja yang turut dipanggil gila di tempat beliau bekerja..cara penampilan dia yang marhein dn sangat rebel buatkan aku sgt senang berkawan/bersahabat dgn dia..tp di sebaliknya beliau genius dn amat merendah diri,tak suka mengata org apatah lagi nak kacau org..hingga kini beliau msh cmtu..aku je yg berubah dari segi penampilan tapi jiwa tetap rebelll!!!!Cma kkdg akau rasa cam hipokrit plak!habih nak wat camne..dunia skarang..kita terpaksa walau hati mengatakan tidak!

  2. hahaha..ya betul tu bro..

  3. ishhh, bukan ke saya suruh rahmat pi mandi?

  4. itulah..haha

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.