Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

dari bapa ke bapa..

4 comments

Gua cuti sekolah ni pagi-pagi lagi anak-anak dah kejut tidur untuk bawak diorang pergi ke taman rekreasi..hari-hari bawak diorang main buai,berlari-lari riang sampai berpeluh-peluh,melompat sana sini.Memang kalau kita berada didunia mereka,dunia ini memang mereka yang punya.kerana rasa seronok itu jelas pada riak wajah,tak seperti kita yang dah dewasa ini,walau seseronok manapun masih lagi kita boleh raikan dalam bentuk yang paling sederhana mungkin..Inilah kebahagiaan yang paling nyata bagi perasaan bahagia seorang bapa terhadap anak-anaknya..
Sudah tentu gua merasa bangga menjadi bapa kepada anak-anak gua..dan semua bapa pun seharusnya berperasaan begitu..rasa kasih yang tidak dapat dibeli dengan wang ringgit.

Jadi,sementara waktu masih ada,jom lah kita sama-sama menjalani kewajipan kita sebagai seorang bapa yang kasihkan anak..

Ini lagu Marc Anthony..dedicate untuk anak perempuan dia..

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. gua blom jd bapa lg walaupun gua syg arwah bapa gua…

  2. Bro,gua minat dgan lgu hari hari autistik lu..lagu tu bro buat untuk anak bro ke??..cantik la muzik ngan lirik dia pastu cam ada kaitan la dgan kisah kasih sayang bapa kat anaknya..terlampau bnyak perasaan boleh kluar bila dgar tu..

  3. andak:nanti lu akan jadi bapak..akan faham sendiri..hehe

    apa:ya,lagu hari-hari autistik tu utk anak gua..adam..dia pengidap autisma..arrangement dia 6/8..memang agak complicated sikit..sebab masa tu tgh eksperimen dalam bab2 membikin lagu..hehe

  4. apa2 pun lu famili man aarr… hidup

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.