Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

EKPRESI HIDUP 10

0 comments

Ramai orang bijak, tapi tapi tak ramai yang bijaksana..yang bijak itu di sana yang punya, kita tak kata bijaksini..sebab yang empunya bijak itu Dia belaka.

Kita old and wise apabila proses demi proses itu kita lalui.
Semakin usia menjenguk ke depan, kita semakin relaks…kita juga semakin redup dengan sekeliling, manusia mahupun persekitaran..

Semakin kita faham tentang kehidupan ini, semakin itu jiwa kita akan menikmati nikmat redupnya jiwa. Semua kita mampu memilikinya,,,

Sepanjang saya hidup sebagai busker..mungkin belasan tahun, saya semakin memahami setiap watak kehidupan yang menguji. Mereka bertanya berapa lagu untuk ‘request song’..saya kata, ‘ its up to you’..1sen pun orang ada bagi, saya tak tau apa point dia bagi 1 sen di abad yang ke 21 ini…kalau itu nilai appreciate, thats ok..inilah dunia busking..

cuma semakin matang kita menilai, semakin percaya kita pada nilai rezeki yang diberi,..Dia ada dan menyatu sebenarnya dalam jiwa kita Jangan kita terlalu tua untuk memahami apa sebenarnya kehidupan ini untuk kita..itu adalah kerugian yang nyata bagi kita jika kita gagal menyelongkar ke dalam dari kita lebih suka membelek yang di luar, insyaallah

Share This Article On Facebook

468 ad

Comments are closed.