Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

Gua,gitar,rokok dan mati..

5 comments

Gua memang kuat hisap rokok,ini memang penyakit..itu pasal gua selalu gelakkan budak-budak yang pakai pakaian seragam sekolah bukan main eksyen hisap rokok diluar kawasan sekolah..nak jadi dewasa cepat tu..Gua selalu hantar anak perempuan gua kesekolah,jadi itulah..dimana-manapun gitu..budak-budak sekolah suka hisap rokok,masa gua sekolah dulu pun gitu..but trust me..ianya tragedi beb!!tak ada faedah..haha..Selalu anak-anak gua terutamanya si Aqeef warning gua supaya jangan hisap rokok,yang kecik si Gibran pun gitu..terpaksa le belikan toys transformer kat dia..hahaha…
Jadi tak bagus hisap rokok ni..buang duit..bakar duit..apa lagi?Contohilah brader Pyan kita yang tak merokok,jangan contohi dollahjones yang sedang asyik dengan rokok surianya atau Sinaganaga..haha..

Gitar..gua memang suka main gitar..dan suka menyanyi juga..Jadi dimana-mana gua pergi akan ada gitar..bagus?dah lama main mestilah bagus..kalau tak bagus,itu ada yang tak kena tu..hahaha..Dan gua pun sudah disediakan tempat untuk bergitar dan melalak di KL Sentral..jadi gua akan bergitar dan melalak disitu..Seronok sebab ianya macam kita memancing ikan..tapi melatih kita untuk selalu berserah dan tawakal pada situasi dan keadaan..ada hari yang ok dan ada hari yang tak ok…itu semua tak ada hal sangat..Dan kita boleh lihat berbagai-bagai gelagat manusia..setiap mata yang memandang semuanya memberikan tafsiran yang pelbagai..ada yang menghargai,ada juga yang memandang sinis,jadi jadi Busker memang kena tough..sebab hidup ini tak semudah yang kita janjikan sebenarnya..Semalam ada seorang kakak yang membeli album gua,YANG TERLINTAS DIFIKIRAN..Katanya itu hadiah untuk anaknya yang dapat 7A dalam peperiksaan..dia tanya lagu gua ni macamana?gua cakap yang sesuai itulah,yang terlintas..sebab DRUR politikal sikit..l;agu cinta pun dia tak nak…dia nak lagu yang bagi semangat..jadi itulah,gua rekomenkan..harapnya lagu-lagu dalam album itu boleh memberi sesuatu yang positif untuk anak dia..

Mati?semua kita akan mati..;)hehe..

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. DRUR memang politikal dan sinikal…aku lebih suka yang terlintas .

    orang kata hisap rokok boleh dapat ilham..Mnasir pun merokok kan?

  2. bukan dollahjones. sumpah! says:

    sebenarnya,pyan (dulu) kuat merokok, sebab itu dia selalu batuk-batuk (sekarang). saya, eh! dollahjones dan sinaga-naga hanya merokok bila dipelawa. lawan kawan-kawan.

  3. m.nasir tak hisap rokok bro..haha..

    rokok ni mcm macam lover yg kita menyampah,tapi nak juga..sebab candu dah melekat jadi darah daging.belum ada ‘mahu’ utk berenti..bad habit..rokok pun makin mahal..tunggu sampai masuk hospital baru berenti kot..haha..

    apa pun thanks bro,sebab beli album2..nanti ada masa kita blh sembang laagi..

    tq

  4. yang terlintas di fikiran tu album baru ke? 😛

  5. yg terlintas difikiran tu album yg ke 5..tq,yg terbaru drur…

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.