Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

Jalan- Society

0 comments

Ahad lepas, hari ni 5/1/2011. Maknanya 2/1/2011, kawan baik saya bro Dome sudah datang ke studio milik CRG Communication untuk merakamkan demo live ‘Society’ untuk 8 lagu. Kami(Saya, Ili dan Amin) mewakili CRG Communication mengucapkan berbanyak terimakasih kepada Bro Dome atas sokongan dan kerjasamanya yang tak pernah putus dalam memberikan sokongan dalam bentuk masa,kreativiti juga rm.

Society akan muncul dengan album terbaru yang berjudul ‘ Jalan’ dalam sedikit waktu lagi. Saya mewakili kumpulan Society merasa bangga dengan kesungguhan penyanyi kami Ili juga Amin Iskandar. Kita tidak mengharapkan keajaiban, cuma kita akan suka jika kita enjoy dengan apa yang kita sedang lakukan disamping menjalani aktiviti/kerja lain yang lebih serius, muzik nyata satu therapy yang sangat berkesan dalam menyuburkan lorong antara minda ke jiwa. Jalan..Ianya tidak berpenghujung..ianya juga proses..Ianya kedamaian dalam konteks telus antara kita dan pencipta. Selainnya berjalanlah kita sebiasanya kita..Untuk lebih detail tentang Society dan aktivitnya..sila ke http://www.crgcommunication.com/

Society di anggotai oleh saya, Amin Iskandar dan Ili Farhana sebagai penyanyi utama. Juga seorang percussionist tetap yang sedang meningkat naik namanya Anwar Jawhar.

JALAN

Key Am(fret 6)
Intro: Am7/ Dm7/ G/ Cmaj7/ Fmaj7/ Dm7/E7

Am7 Dm7
KAU..ENGKAU YANG MEMULAKAN
G Cmaj7
KAU YANG MENGHIASI
Dm/E7 Am7/Gbass Fmaj7 E7
RUANG HATI..MENYERIKAN HARI KU

Am7 Dm7
KAU BAGAI MATAHARIKU
G Cmaj7
MENYINARI BUMI YANG KEMURUNGAN
Dm E7 Am7/Gbass Fmaj7 E7
MENCORAKKAN PANDANGANKU..PANDANGANKU

A Dm
BIARKANLAH HARI INI UNTUK KAMI
B E
MERAIKAN MUSIM INI SEADANYA
Am G
SEMALAM TELAH PERGI
Fmaj7
ESOK BELUM PASTI
Dm7 E7
SAAT INI …DI HARI INI

A Dm
JALAN YANG TERBENTANG TUK KITA LEWATI
B E
TANPA GUSAR TANPA ADA RESAH
Am G Fmaj7
KETABAHAN..KITA HARUS BERANI
Dm7 E7
UNTUK MENGHADAPI, MENGHADAPI

LAGU&LIRIK:MEOR YUSOF AZIDDIN

16/12/2010

Share This Article On Facebook

468 ad

Comments are closed.