Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

KELAS GITAR & JEMPUTAN UNTUK PERSEMBAHAN

promo guitar lessonSijil Penghargaan BuskingKepada yang berminat untuk belajar akustik gitar,finger-picking,Plucking,menyanyi/mencipta lagu, atau nak belajar solo gitar dan chord-chordnya,

SESI RUMAH KE RUMAH (DI SEKITAR LEMBAH KELANG )

1 – Bayaran pendaftaran:rm 20

Yuran bulanan:rm 180.00

Setiap sessi:45 minit,seminggu sekali..

Untuk sessi perkhidamtan mengajar dari rumah ke rumah sekitar Ulu Klang..

UNTUK YANG BERMINAT UNTUK BELAJAR DI RUMAH SAYA

Alamat – 2-11-3, Menara Rajawali, jalan 6/56, Ulu Kelang, Kuala Lumpur. ( Berhadapan sekolah AU Keramat, Kuala Lumpur )

Yuran Bulanan : rm 150 ( seminggu sekali 45 minit setiap sessi )

Yuran bulanan perlu dibayar awal bulan( waktu kelas pertama)

Dalam sebulan ada 4 kelas..

Untuk keterangan lanjut,boleh email meorpestajiwa67@gmail.com atau SMS (017-6180169)

Format mengajar – Secara santai dan menggunakan sistem Tablature..

PENGALAMAN MENGAJAR DAN BERMAIN MUZIK

Meor mula belajar bermain gitar pada tahun 1981, sewaktu berada di dalam tingkatan 2 di kampung, Bruas Perak. 1986 mula membuat persembahan anjuran dari sebuah badan teater di Kuala Lumpur. Awal tahun 1990 mula bermain muzik di majlis, pub juga hotel. 1996 bekerja di Yamaha Music dari jawatan sales sehingga ke product consultant. Berhenti kerja di Yamaha Music pada tahun 2004 untuk menjadi busker sepenuh masa. Mula membuka kelas gitar secara private pada tahun 2004 sehingga ke hari ini.

** BUAT MASA INI KELAS GITAR AKUSTIK TERPAKSA DIHENTIKAN UNTUK SEMENTARA WAKTU KERANA WAKTU YANG TERBATAS…

JEMPUTAN UNTUK MEMBUAT PERSEMBAHAN

Bagi sesiapa yang berminat untuk menjemput grup AKUSUKA yang dianggotai Syed Amran dan Meor Yusof Aziddin membuat persembahan komersial berkonsepkan unplugged/ Akustik di majlis-majlis formal mahupun santai, bolehlah menghubungi mereka di no 011-23661417( Meor ) atau email meor67@yahoo.com atau Syed Amran ( 012-6769908)

Harga untuk sebuah persembahan boleh di runding

AKUSUKABUSKER atau AKUSUKA adalah gandingan dua pemuzik dan penyanyi, orang lama dalam dunia busking dan persembahan, Syed Amran dan Meor Yusof Aziddin. Ditubuhkan sejak beberapa tahun lalu oleh Syed Amran, yang juga seorang komposer berpengalaman yang banyak menyumbangkan lagu kepada penyanyi terkenal tanah air era tahun 90an dulu.

Syed dan Meor memulakan karier busking mereka di Pasar Seni pada awal tahun 2000, di mana diwaktu itu tidak ramai pemuzik atau anak muda yang mahu menjadikan busking sebagai satu karier. Pengalaman susah senang sudah mereka lalu dan tempuhi di sepanjang pengalaman bergelar sebagai busker atau pemuzik jalanan.

Mereka masing-masing sudah punya album dan berpengalaman bermain muzik di pentas persembahan mahupun di jalanan sejak puluhan tahun dulu. Konsep yang mereka perkenalkan dalam persembahan adalah irama akustik santai yang menghiburkan, dari genre pop 50 an, 60, 70an, 80an ..retro dan evergreen.

Kekuatan gandingan AKUSUKABUSKER adalah dari segi paduan suara, tidak kira samada lagu Melayu mhupun Inggeris, juga dari segi kombinasi dan permainan.

Untuk urusan persembahan, mereka boleh dihubungi melalui facebook AKUSUKABUSKER..atau facebook Syed Amran atau Meor Pesta Jiwa..email : meorpestajiwa67@gmail.com

TERIMAKASIH ATAS SOKONGAN KAWAN DAN KENALAN…

Terimakasih

AKUSUKAsyed dan meor

ASBUSKER