Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

satu hari raya..

5 comments

Raya pertama..Aku bangun 8.30 pagi,bini dok bising-bising..Pi solat raya ,penuh,pi pulak Seven-11..beli suratkhabar..balik rumah..jenguk rumah mertua ,bersalam-salam lebih kurang..buat syarat..balik rumah balik..Tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..bangun pukul 3 petang..dapat 2-3 mesej SMS Pyanhabib..pukul berapa mau datang rumah gua?..hahaha…Gua pun bangun tidur…lapar…terus pi rumah Pyan yang terletak di AU4..Gua AU3..Tahun ni Pyan tak balik Bukit Gantang…hahaha…Sampai rumah Pyan,makan dan makan lagi..datang pulak si Imuda..dok bersembang-sembang dengan dialah..Bini dan anak-anak gua pi beraya dirumah sanank saudara handai taulan..Lepas tu datang pulak si Nik..makan dan makanlah..hahaha..Lepas tu gua balik rumah ..petang gua melepak kat rumah Nik lagi..sampai le kemalam..kul 10 gitu gua balik rumah..Pun perut rasa tak kena pulak sebab dalam satu hari belum jamah nasi lagi..Gua balik rumah..mesej member gua si Man Phuket yang dok kat Bukit Antarabangsa..ajak dia pi cari mana kedai mamak yang bukak..dia kata Suzy Corner yang kat Ampang tu bukaklah..Ok gua pun cakap ngan bini nak pi makan…cari kedai mamak..hahaha…Kul 12 kitorang pi..Last minute member ajak pi Bukit Bintang pulak..jumpa member dia yang datangt dari Ipoh..Jadi gua pun ikutlah keBukit Bintang..Hidup tempat tu,macam kat Thailand..Jadi gua dan member gua pun pi makan kat Steven’s mamak..sebelah KFC..Man Parking nun kat jalan Alor sana…jadi berjalan la gua dan Man disepanjang Jalan Alor..orang makan punya la ramai..teringat gua..disinilah tempat gua busking dulu…sorang-sorang je..hahaha…Bukit Bintang..bising,sibuk,pening,hidup,mati…macam-macam..Actually gua memang tak nak kesini..tapi dah member ajak..pi lah..lepas tu dok tengah makan ada pulak accident…kereta ..Orang Kulit Hitam Africa yang bawak..dia langgar kereta orang Cina..sikit je..tak calar apapun..terus jadi gadoh besar…kecoh betul..tapi gua nampak..orang Cina,India dan Melayu memang bersatu dalam hal ni..pun sebenarnya..tak payah la nak bergadoh-gadoh..kita semua kan ke bangsa manusia..benda pun kecik je..ni sebab ego punya pasal..haha..seperkara di Bukit Bintang ni..penuh dengan warga Africa je la ni..dan depa ni kerek semacam jugak..dan lagi satu depa memang ramai dan berkumpulan…Kecoh punya kecoh…dua kereta peronda Polis pun sampai…siap bawak senapang..settle!!

Bersembang-sembang..pukul 3.30..Gua pun balik dengan member gua..Kul 4 pagi sampai rumah….nasib baik bini dah tidur…kalau tak dia akan bising-bisinglah..macam biasa..sebab gua janji pi 1 jam saja…hahahah…

ok..Ini lagu Dylan..antara album dia yang gua suka..Blood on the tracks(1974)..tajuk lagu ..if u see her ..say hello…

Dan lagi satu..Alhamdulillah..gua dah pi ambik master copy DRUR..Dah siap mixing semua..tunggu lay out siap saja..jenuh gua,Black dibantu Rahmat pi cari duit sana sini..pinjam sana sini..ada yang sokong,ada yang tak..ada yang kita rasa kita ingat kita boleh percaya,tapi menghampakan kita pulak..itulah…

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. bro, kalau mesjid penuh, siaran langsung je depan tv hahaha.
    DRUR gua mesti dapatkan..

  2. :)yang menghampakan itu element kehidupan gak bro..ha..ha..jgn sedih sgt…gitu-gitu la kita ni…

  3. silap xnmpak lu basking dulu2..
    bangsa manusia.he3

  4. mm…. bangsa manusia yang sering tak puas ati.. benda kecik jadi besar sebab ego.

    orang2 menghampakan itu buat kita mahu kerja lebih kuat!

  5. best giler raya Meor, hehe..

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.