Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

SELAMAT HARI RAYA

0 comments

Selamat Hari Raya. Tadi saya dan isteri ke Masjid India jam 10 malam. Orang ramai bersesak-sesak sehingga nafas pun naik sesak. Tahun lepas pun malam raya saya ke sana juga. Saya tak suka sangat dengan kesesakan, tapi kalau nak rasa suasana raya di kuala Lumpur ni, eloklah ke sana. Kita boleh melihat pelbagai ragam manusia yang berjual-beli. Pendekata tidak ada ruang kosong langsung di Masjid India terutama di waktu perayaan. Terasa meriahnya suasana raya

Raya tahun ini biasa saja seperti di tahun-tahun lepas, tidak ada yang luarbiasanya. Cuma seronok meraikan anak-anak yang semakin membesar. Ini waktu mereka, waktu kita sudah berlalu.

Kita hidup ni ada masa di atas, ada masa turun. Gitulah mengikut putaran alam. Tahun ini agak menarik kerana nafas masih turun naik seperti biasa. Masih boleh bernyanyi dan berlagu mengikut irama alam yang berbagai.

Kawan-kawan pun ramai yang sudah semakin berjaya dalam apa jua kerjaya yang mereka ceburi. Itu bagus, kita perlu beri sokongan…Rezeki Tuhan bagi, masing-masing ada bahagiannya.

Ada yang sudah semakin terkenal, ada yang sudah semakin faham apa yang tersurat apa yang tersirat. Ada yang kembali menjadi pemuzik setelah sekian lama senyap dan pasif.

Kita perlu akui kita di sini demi ringgit, saya pun begitu juga…Jika berusaha, lambat laun akan ada jalannya juga.

Saya pun sudah menulis di portal online Malaysian Insider. Silalah ke sana untuk membaca tulisan-tulisan saya tentang muzik terutamanya.

Bila kita semakin faham, kita akan duduk di dalam kefahamanNya yang kita rasa selesa bermukim di dalamnya.

SELAMAT HARI RAYA DARI SAYA, ISTERI DAN ANAK-ANAK DAN TERIMAKASIH ATAS SOKONGAN .

Share This Article On Facebook

468 ad

Comments are closed.