Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

Sibuk yang tak sibuk

5 comments

la ni gua ada kat Ipoh jap,tadi pagi keluar rumah..dari Kl ke Ipoh,satunya sebab nak settlekan pertukaran sekolah anak-anak,so semuanya dah selesai dalam keadaan yang tenang dan selamat,dan terancang..gua suka gini,semuanya smooth je..hahaha..pun lagi satu gua sudah serahkan kunci tuan rumah masa menyewa di Ipoh..Ok pun semuanya smooth…
Memang sibuk Yob..pun juga dah jarang online..ni pun kat CC diIpoh,dekat area rumah gua..lepas ni ke KL..gua suka Ipoh,lebih relaks..tapi sebab bini gua dia semenjak abah dia meninggal,jiwanya tak keruan,nak duduk dekat sedara mara dia,juga dekat mak dia…Akhirnya gua pun mengalah la..Ok juga,asal dia bahagia dengan kehidupan ini ok la..Dan gua pun kat KL ni dah memang tempat gua berkubang…dan cari makan…kawan-kawan semua kat sini,tempat jin bertandang pun kat sini..kat Ipoh tu ada juga jion bertandang..cuma itu jin betul,bukan konsepsual..hahaha..yang ini jin konsepsual,elitas,..hahaha..yang bodoh-bodoh cerdik gitu..bukan yang cerdik-cerdik bodoh..hahaha..yang cerdik-cerdik bodoh tu macam orang politik yang rakus dan kurang cerdiklah,macam cerdik tapi dah rakus,kat mana diletaknya cerdiknya tu?melainkan kat lutut..segala cakap manis syorga indah dimulut,untuk kehendak dikerongkong yang kalau boleh indah nafsu dunia ini mahu ditelannya,walau dia tau bila sampai kat perut dan usus..semuanya jadi tahi..

Tak ada apa yang lu boleh expect bro pada lidahnya seorang pemimpin yang hanya pandai berkata-kata perihal kebenaran,walhal semuanya omongan dan manupilasi belaka..kesian member gua,dia ni jadikan satu produk yang tak ada nilai,sampailah produk itu bernilai-nilai sampai kan hijaunya harta..yang tukang menengok dan menyebok ni dulu masa dulu masa tak ada apa nilai,tak diherannya pun..tapi bila produk itu dah bernilai-nilai..mulalah berduyun-duyun datang..yang kaki bodek,yang mangkuk hayun,yang tak faham apa benda pun..mulalah datang..lepas tu dok fikir yang jahat-jahat belakalah..sebab kalau dia betul nak tolong,ditambahnya lagi modal,diserikannya lagi nilai produk itu..bukannya dirampas begitu saja..apa ni?ni mangkuk hayun jenis apa ni?yang paling ralat..itu muka pemimpin yang member gua sanjung sejak dulu nih….duluuu…sampaikan bersajak berlagu memuja pemimpin yang satu ni..kebenarannya?Apa yang nak diherannya pun pada pemuja yang memuja..dah memang dasarnya orang yang hanya pandai bercakap pehihal kebaikan itu ini..dari segi praktikalnya inilah hasilnya..memang hampas…lebih hampas dari hampas kelapa..sebab hampas kelapa pun masih boleh dibuat duit..lebih jijik dari taik…sebab taik pun masih dibuat baja..hehe…

Politik?apa yang lu boleh expect bro bilamana subjek sebenarnya adalah kebenaran…

ha ha ha..

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. bicaranya bohong
    semuanya bohong..

  2. Politik la best…adventure.hahah

  3. it is bro..adventure..haha

  4. politik? aduhai la makcik oi.tak terkata.tapi undi aku yg satu rupanya bawa perubahan pemerintah di negeri aku membesar.cuma keadaan tempat aku tinggal skang ni sama macam dulu juga.maklum kawasan rumah bertingkat yg rata2 org miskin dan sederhana…tak pa,aku tau yg undi aku berkuasa.dussh!* *

  5. politik tu bagi aku ruang untuk orang2 tamak dan takabur…walaupun tak semuanya..namun hampir keseluruhanya…

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.