Notes:

untuk pesanan album-album meor yusof aziddin boleh sms 012-5901798..tq

u say how are u gud luck,but u dt mean it..

3 comments

Itu senikata lagu Dylan,positively 4th street..fav gua..antara lirik yang mengajar gua tentang hidup dan kehidupan,tentang kawan tolong kawan,kawan makan kawan,kawan bunuh kawan,kawan yang pandai belit dan manipulate,kawan yang mengaku dengar dylan tapi tak faham apa yang nak disampai..cuma eksyen sebab Dylan ni satu subject intellectual..hahaha..cuma kenyataannya hidup itu memang begini.Dari susah ke senang..dari senang kita boleh susah juga,sebab hidup ini bukan kita tentukan..bila-bila masa,mungkin kita akan diatas,dan kita semakin tak memerlukan kawan masa susah,but trust me..itu bukan solutionnya..mungkin kamu rasa kawan-kawan dekat itu tak perlu sebab kamu sudah senang,ye lah,sebab duit banyak dan hidup pun dah senang..tapi bagi gua,kamu tak lebih dari serpihan sampah yang tak punya makna apa-apa..hatta segala cakap kamu pun tak perlulah volumenya sampai kecuping telinga gua..gua anggap lu hanya sebahagian dari kejadian yang malang..:)

Gua memang membesar dengan kawan-kawan,itu mungkin sudah ditakdirkan,dan gua pun setuju,gua ada famili,tapi dengan famili yang tak sejalan,lebih baik ikut jalan masing-masing.mungkin gua yang silap,tapi gua sedang berada disyorga yang nyata,yang tak perlukan harta benda yang melimpah ruah,bidadari yang terbang melayang,hamparan baldu permaidani indah itu ini,syorga yang gua miliki hanyalah rumah kecil yang didalamnya ada sofa buruk,tv buruk,segalanya buruk,tapi gua masih boleh ketawa dan bersukaria dengan anak bini,itu sudah memadai.Duit kita boleh cari,tapi bahagia belum tentu beb!!..itulah,kalau dengan adik beradik ni berjumpa pun sekadar buat syarat..itulah kenyataannya..sebab bagi gua,duit bukan boleh beli bahagia yang ada dijiwa..mungkin kamu akan kata gua akan terhukum dengan segala macam musibah yang bakal melanda hidup gua..itu sebab gua suka dengar lagu ‘riders on the storm’..jim morrison..hahaha..ombak itu kan ke bagus,namanya pun laut,itulah sebahagian dari sifat dan lakunya..apa ada hal pun..selagi ada kita,selagi itu ada Tuhan,jadi dia itu penting untuk kita bergantung dan menilai tahap yakin kita kepada dia..melalui hidup ini.

selainnya..jalan terus beb!!

Share This Article On Facebook

468 ad
  1. bila mau lepak bro

  2. anytime bro..cuma sampai hujung thn bz sket..cari makan..hehe..

  3. kalu mcm tu…se-awal tahun la….jumahat

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.